Friday, February 17, 2006

Eftersom jag sitter i skolan och väntar på att min grupp ska återkomma från lunchrasten har jag inte särskilt roligt. Om jag ska vara ärlig är jag riktigt uttråkad, så jag "lånade" en lista av Therese, och tänkte fylla min tid med den.

9 saker du ser fram emot:
-min födelsedag
-sommaren
-skolslut
-löneförhöjning
-25:e varje månad
-snösmältningen
-tripp till Göteborg och Karlskrona
-nästa fredagskväll(redovisningen klar!)
-framtiden

8 saker du har på dig dagligen:
-underkläder
-jeans
-tjocktröja
-smink
-örhängen
-tjocka tofflor
-vantar
-halsduk

7 saker som irriterar dig:
-Sveriges rättssystem
-Jämställdheten
-Mina grannar
-Snön
-Min skärm till datorn
-Vården
-Jobbiga studenter i bibblo

6 saker du rör varje dag:
-hårborsten
-mina piller
-mobilen
-nycklarna
-tangentbordet
-mina ögonbryn

5 låtar du lyssnar mycket på just nu:
-Confession of a broken heart (pinsamt nog med Lindsay Lohan)
- Stupid girls- Pink
-Dom som försvann- Kent
- Halloween theme remix- egenhändigt gjord :)
- Rammstein- Rammstein

4 personer du vill spendera mer tid med:
-Anna
-Åsa
-Blue girls
-E-tuna-gänget

3 saker du gör varje dag:
-lyssnar på musik
-skriver
-motionerar

2 band du har sett live:
-Rammstein
-Faithless

1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:
-mig själv

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

listor listor listor. så himla kul att göra och läsa :) och jo jag vet, man ska nog inte lita så mycket på såna där tester på nätet. det känns som det behövs lite mer psykologisk undersökning för att komma fram till någonting sådant. och jag vet ju att psykologer, som du sa, inte gärna delar ut dessa diagnoser hur som helst. men, det är ju lite småttkul (och ironiskt) att man har lite av var och varannan störning som finns, hehe

11:33 PM  

Post a Comment

<< Home