Saturday, February 18, 2006

Tillbaka på jobbet. Är man inte i skolan är man på jobbet, och då passade jag på att låna denna listan av Therese.
Igår var en smått underlig kväll/natt. Securitas på besök, men tack och lov inte hos mig utan hos mina mycket underliga grannar. Enligt ena securitasgubben som var ganska hotfull var detta inte första gången, och nu fick de ge sig. Min granne undrade om vakten hotade honom. Hm, ja, de sa att snart åker de ut iaf. inte mig emot. Människor som lyssnar på skum musik och säljer saker till småflickor samt bor i en lägenhet där det luktar majarök genom brevinkastet är inga jag känner behov av att ha i min närhet.

Listing! Listing!
KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka? min bruna canadian goose-jacka. jättevarm :)
2. vad använder du just nu för skor? just nu har jag mina blå converse sneakers (who am I kidding, det är inte bara just nu. Det är jämt.)
3. favoritfärg på kläder? svart!
4. favoritmaterial på kläder? bomull antagligen. fleece oxå.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? varma och sköna saker
6. favoritaffärer? Gulan i Sthlm är trevlig
7. favoritmärke? Hm, tripple five soul, paul frank

GREJER vad har du för:

1. plånbok? en svart Björn Borg
2. smycken? Hm, oftast silver. Alltid mina silverringar i öronen och mina fyra ringar på fingrarna
3. solglasögon? små saker. jag ser ut som en fluga i normala solbrillor
4. nagellack? alldeles för sällan
5. mp3? Vad ska jag med det till när jag har två välfungerande mini disc?
6. mobil? sony ericsson k700i

BLANDAT

1. var har du i din:
a) jackficka just nu? ett paket giftpinnar, ett chokladhjärta i papper, halstabletter, tändare, låsspray, nycklar, mynt och ipren
b) handväska eller liknande just nu? mobil, mössa, kalender, plånbok, johannas tröja, hänglås, batterier.
2. vad är du beroende av? choklad, cola light och träning
3. vilken sorts lipsyl använder du? lypsyl väl? inget.
4. vad tror du på? mig själv
5. vad köpte du senast? hm, tuggummin?
6. har du nåt husdjur? hunden Lesedi hos mor.
7. vad bor du i? lägenhet.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hehe. jag var nog ännu mer röd i ansiktet när jag var arg som liten dock ;) sno på mina listor du bara! listor är kalaskul. säg till om du hittar nån rolig du med :) kram

4:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

tack tack! det var ju snällt sagt... men jag vet inte om jag trivs i någt av dem. jag trivs inte i glasögon överhuvudtaget. jag vet, vi ses alldeles för sällan allihopa! kram

7:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehe, ja det låter ju osm ett alternativ. tetz_0@hotmail.com (det är en nolla). kram

7:58 PM  

Post a Comment

<< Home