Saturday, July 31, 2010

Kom å köp!

För dem som har missat det har jag fått världens finaste lägenhet på Guldheden i Götet. Denna lya är dock redan möblerad, vilket gör att den lya jag befinner mig i nu typ måste utrymmas helt på grejer. Mycket har gått på blocket så mina böcker ligger nu i påsar, och själv sover jag kommande tre veckor på luftmadrass då sängen lämnade hemmet under gårdagen. Dock kommer det mer och mer grejer fram ur gömmorna som jag helt enkelt inte får plats med. Jag har strulat fram och tillbaka med både tradera och blocket och nu får det vara nog med det. Istället slänger jag ut grejer här. Sakerna säljs till det pris som föreslås... om det inte är skamligt ;)

Oh well, here they are:

Cd-ställ... för den som fortfarande har sådana =)


PS-skåp från IKEA

Sideboard med glasplatta högst upp.


Hurts


Hurts igen

Hylla från IKEA med inbyggda lampor




Mycket skön soffa. Dock i stort behov av omklädsel pga slitage.

Stereobänk. Mot en liten slant extra kan man även få stereon i hyllan.





Tror det är nån form av lykta. Helt ny, med orginalförpackning.















Hushållsvåg. Också sprillans ny o aldrig använd.


Råkade visst ha några dubletter av mina älskade tvillingböcker =)
Sedan finns det en hög köpfilmer på vhs som måste bort och en lite suspekt svart ljusstake i metall.


9 Comments:

Anonymous Hellie said...

Hej.
hur mkt vill du ha för soffan?
kram

2:14 PM  
Anonymous Lotta said...

Hushållsvågen och böckerna paxa det åt mig så får vi snacka pris =)

2:18 PM  
Blogger Ica said...

Hellie (eller Jessica)- Tja, typ en hundring eller nåt sånt.

Lotta- Va fasen, ska jag behöva frakta ner skiten med? ;) Ska du ha FLER tvillingböcker? =)

2:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hm...ja böckerna va tänkta till framtida barn (om vi får en tjej någon gång) men jag kan skippa dem. Men vågen vill jag gärna köpa! Du ska väl hem t Älmhult ngn gång så kan du slänga in den hos mamma liksom =)

/L

9:42 AM  
Blogger Ica said...

du får gärna ta böckerna med =)

2:55 PM  
Anonymous Hellie said...

hej.
Du kan sälja den vidare, jag har inte råd att köpa den fören den 18/8 och jag måste också fixa någon som kan hämta den

7:26 PM  
Blogger Ica said...

det är okej med hämtning den 18:e. Jag flyttar inte förrän 20:e

5:56 AM  
Anonymous Hellie said...

SV; Du kan sälja den vidare, jag tror att jag ska försöka skaffa en större soffa. din är bara två sitts och jag har nu tre sitts och det känns ganska så litet. Men tack för det bra erbjudandet. Jag kunde inte sluta skratta, du är så roligt.
kram

2:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

hejsan. du råkar inte ha tvillingboken till varje pris till salu? var kanske länge sen du skrev detta, men det är värt ett försök i alla fall. mejla gärna: magicdream-@hotmail.com ifall du har den till salu =)

5:18 PM  

Post a Comment

<< Home