Wednesday, September 07, 2005

Åh, vårt underbara landslag. Vad kan man säga? Jag har under matchens gång knölat ihop varje soffkudde, slängt två av dem i väggen, hoppat i golvet utan tanke på grannarna och gett Mariah tinnitus i telefonen. Tråkigt med mållös match så länge, men ack vad glädjen blir stor när målet väl sitter där. Lite synd om Ungern faktiskt. Släppa in mål på övertid är ju en mardröm som heter duga. Dock darrigaste matchen på länge, men det löper jämt med resten av dagen.

Det är nog inte meningen att jag ska ha någon mobil. Den jag beställt är slut i hela landet, men pengarna är dragna för den. Det mest ironiska av allt är att jag finns inte i nätaffärens register. Jag är bara borta. Mån fråga lyder: Hur kan en människa som inte existerar hos er ändå betala massa pengar för en mobil, som ändå inte finns?

Kroppen slut efter aerobic dans. Jag frågar mig alltid vad i hela friden jag gör på de passen. Häger/ vänster, ostbågehopp och snurr. Hej, finns det nåt mer ställe jag kan känna mig lost på?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home