Tuesday, December 13, 2005

Jag älskar att inte sova en blund om nätterna. Det är så härligt. Och min ironi vet inga gränser. Alkohol brukar få mitt huvud att landa mjukt och skönt på kudden, men inte då. Kom in i nån dvala framåt småtimmarna där jag fick för mig att jag fortfarande var på O'learys, och var väldigt törstig. 03.23 sprang min granne uppför trappan och efter det var det tack och hej. Jag har funderat ut julklappsrim, planerat min hemfärd, försökt få veckan att gå ihop, druckit en massa, sett pinsamma Günter, kollat på Baywatch, läst och pratat med mig själv. Vet ni att det finns ännu ett löjligt kryss-program på tv? Som går klockan fyra på morgonen så man kan ringa in. Jag funderade på att ringa, för så många puckon kan väl inte vara uppe då?

Igår bowlades det i E-tuna. För att fira Mickes 25-årsdag. Det var väldans roligt. Bara gjort det en gång tidigare :) Jag vann på min bana och kom trea sammanlagt. Lät Micke komma tvåa eftersom han fyllde år ;)
Därefter drog sig hela gänget till O'learys för öl och mat. Det stod i menyn att min mat skulle vara stark, och mitt drickande undeer natten kunde skriva under på detta, men jäklar vad gott det var. Mycket trevlig kväll, förutom att man höll på att blåsa bort under cykelturen hem.

Känns mycket motiverande att fara till skolan nu. Tänkte dock inte vara där så hemskt länge, utan kanske shoppa upp mina sista julklappspengar istället.
Ikväll blir det pepparkaksbak.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

mm, hoppas det blev nåra goda pepparkakor! Måste osså säga att jag är väldigt imponerad av ditt pepparkakshus! mycket nytänkande :) gillar särskilt döskallen på skorstenen! (metalhead som jag är :) saknar dig oxå vännen! puss

12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ta vara på känslan av att vara med vänner och ha trevligt och kom ihåg att i framtiden kan du göra det utan du vet vad! jag tror på dig! (du har mail föresten, vilket du kanske redan läst innan du ser detta)
puss

4:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Ica! Han som skrivit Uppdraget heter Fredrik Colting. Kika här: http://www.bokus.com/b/9197488240.html

8:44 PM  

Post a Comment

<< Home