Monday, October 02, 2006

Det är väldigt mörkt ute vid halv fem på morgonen. Nu vid halv sex är det fortfarande lika mörkt. Jag tycker inte om att vara ute i mörker. Gud så bra. En rädsla att trotsa. Kunde ju inte börja veckan på ett bättre sätt. Undra om grannarna uppskattar att man spelar Rammstein vid denna tidiga timme. Nåväl, jag ska ju snart lämna lägenheten och låta dem sova i fred.

Helgen har gått väldigt fort. Hann jag vara medverkande? Självklart. Jag har varit så här och nu jag inte trodde var möjligt. Har träffat (nästan) alla jag ville. Vissa bara en kort stund, men ändå. 10 timmars fest kan man ju inte bara glömma i bakfickan.

Får se nu. Vad har jag gjort?
- Träffat vännerna
- Hälsat på på bibblo
- Haft bibblofest
- Varit på stor 25-årsfest
- Varit i kyrkan (jag vet!)
- Fjäskat för min dator
- Cyklat och gått
- Ätit

Vad har jag missat?
- Min läxa
- Städa
- Laga mat
- Sova tillräckligt
- Agera rationellt
- Tvätta
- Snyta mig
- Titta på alla filmer jag lovat mig
- Bränna all musik jag lovat mig
- Skriva arslet av mig

Nu är klockan kvart i och det är hög tid för Ica att gå ner med sopor, packning och cykla mot stationen.
Visst ja, måste fixa matsäck och dra ut alla sladdar.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heje! hoppas du hade kul i helgen.Synd att vi inte kunde ses!ville ju höra hur du haft det mm mm. När blir nästa gång!?Många kramar Hanna

12:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej babe!
Mycket trevligt med lite morgonlektyr när jag är så trött att jag avlider... missade tåget, missade alf... fick halvsovandes köra till kalmar... och jag är jättesnyld i snoken. Men ha det fint och tack för trevlig biokväll!
/Emla

8:28 AM  

Post a Comment

<< Home