Monday, September 12, 2005

Linda Skugge skriver i sin blogg att människor som inte uppdaterar varje dag inte borde ha blogg. Attans vad jag känner mig träffad. Jag hade i och för sig kunnat uppdatera varje dag, men den senaste veckan har jag främst gått runt med sirap i skallen efter jag kommit hem från jobb, skola och träning. Då blir det ju bara en seg massa här. Jag tror jag börjat käka olämpliga saker i sömnen. Jag vaknar varje morgon med ett sandpapper i munnen. Hur kan detta komma sig? Att jag hade näsan begravd i en katt hela lördagskvällen kan väl inte göra någon skillnad?
Det luktar herrparfym genom mitt fönster. Ute klipper bostadsvärden gräset med en öronbedövande maskin. Dags att ge sig av till skolan kanske. Maja är sjuk så nu kommer jag känna mig ensam och utstött. Jobb i eftermiddag. Kommer folk åter och frågar var en moské ligger tror jag att jag bara pekar ut Mekkas riktning och hänvisar dem till mattaffären tvärs över gatan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home