Friday, March 10, 2006

Min moster är en rolig prick. Ni som träffat henne vet redan det. Idag, en vecka efter vår diskussion, ringer hon, stolt som en tupp, med ett jättebra argument till varför homosexualitet är en trend och står för människors förvirring. Se på djuren, menar hon, de är inte förvirrade och de vet vilken sort de ska hålla sig till och de är så naturliga de kan bli. Jag undrar trött om hon nånsin sett kossor på grönbete som hoppar på varandra och försöker rida för fulla muggar(kan de vara lesbiska?)? Är det naturligt med hundar som glatt och oförvirrat juckar på byxbeklädda människoben, en otroligt attraktiv stubbe eller varför inte en dyr italiensk soffa(kan de vara materialister?)? Hur kunde min söta sköthäst Blixten då vara av den underbara blandningen ardenner/gotlandsruss(vem som var mamma och vem som var pappa vill jag inte ens tänka på)? Slutligen undrade jag även om de stackars daggmaskarna då bara var ensamma och mobbade eftersom de uppenbarligen finner sexuell tillfredsställelse med sig själva. Jag bad henne fundera på detta och sedan ringa tillbaka. Därefter la jag på luren. Det har fortfarande inte ringt. Ja, släkten är värst.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha..nää,släkten kan man inte välja!jag håller iaf med dig!de är inte bara förvirrade...Många är vi det o ändå inte gay!=)ha en trevlig helg!

11:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej ica! Nä, jag tror inte jag har träffat din moster, men hon verkar vara en rolig prick! Intressant, på sitt vis. Kanske såg jag henne igår, förresten. Skiljer hon på pojk- och flickgodis? (se min blogg)

Kul läsning var det iallafall! : )

6:08 PM  

Post a Comment

<< Home