Sunday, October 08, 2006

"Ica!!!!"
Förvirrad Ica öppnar ena ögonlocket. Ingen där.
"Ja" *duns och snark*
"Men för i helvete Ica, kom och öppna!"
"Visst ja"
Ropen kom ju utifrån, och jag hade ju varit ansvarsfull och öppnat så jag lätt skulle höra när sista gängen kom hem och vara så vänlig och släppa in dem. Missade nånstans där på vägen att folk nog inte gastade mitt namn för att det var så utomordentligt roligt.

När ett hel hög brudar från två helt olika fotbollslag men spelandes i samma division samlas kan man lätt tänka att det blir slagsmål. Icke. Vi satt alla sentimentala och kramades varvat med lyckliga suckar över Allbäcks mästerlighet. Var finns konkurrens i ett sådant läge?

Skulle egentligen skriva om hela kvällen, men min buss går ju strax.
Men jag är en jäkel på karaoke, shotta och hjälpa berusade människor hem på natten.

2 Comments:

Blogger Mia said...

jag vill se mer av din karaoke sen babe! vi kan ju ha riktigt karaokekvällar jue!! (fast vi får nog slita micken från johanna ett antal gånger) puss

8:43 PM  
Blogger SkäggMike said...

KARAOKE!!!

11:29 PM  

Post a Comment

<< Home