Thursday, February 25, 2010

Har jag blivit blödig?

Kan det bero på åldern, eller på att jag är allmänt ynklig eller att jag helt enkelt börjar komma i kontakt med mitt inre jag ;)? Igår när radiokollegan kom på oväntat besök med två semlor som jag skulle ha "bara till dig själv, och ingen annan.", blev näsan lite osamarbetsvillig och snörvlade en kort sekund. Idag när en äldre herre från Växtriket ringde på dörren och lämnade ett gigantiskt paket(blommogram) som innehöll följande började både ögon och näsa bråka.

Kan man bli annat än rörd vid mottagande av världens mest gigantiska blombukett, en nalle OCH choklad? Tror inte det.

7 Comments:

Anonymous Anna said...

Men du måste ju skriva vem det var ifrån....blir ju jättenyfiken :)

4:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:33 PM  
Blogger Ica said...

Panna- Min fru ju =)

7:00 PM  
Anonymous Anna said...

Va????? Vad menar du? Har du en fru nu???

7:39 PM  
Blogger Ica said...

Lugn och fin pannan =) Jag skojar med dig.

8:20 PM  
Blogger 4-klöverns funderingar said...

Hi hi hi

9:50 PM  
Anonymous EuroFlorist said...

Härligt att bli överraskad med blommor!
Om du vill ha blomsterinspiration eller tips är du välkommen att besöka vår blogg på: blog.euroflorist.se

Vi önskar dig en trevlig vecka!

/EuroFlorist.

10:21 AM  

Post a Comment

<< Home