Saturday, September 24, 2005

Det är nästan skönt att jobba dagar som denna, även om jag helst hade legat och snusad i min säng nu. Fast å andra sidan hade jag gått hela dagen med ryggont om så hade skett.
Här är man duktig om man knallar ut med en bokvagn och sätter upp böcker. Lagom jobbigt, fast Cecilia utför nu överkurs och går med två vagnar efter varandra. Det har aldrig hänt förut! Vad har det tagit åt henne? Ja, jag sitter väl kvar här då och läser strunt på nätet och låtsas att jag gör skäl för min lön.
Funderar på att följa med klassen ut och partaja idag. Det var så himla längesen känns det som (var det två eller tre veckor sedan barrundan var?).
För övrigt har jag absoult inget bra att skriva. Jag försökte låta ilskan rinna undan genom att läsa halva Stjärnor utan svindel inatt. Det är min älsklingsbok, och det syns på den, så jag blev med andra ord inte mer lycklig när två sidor föll ur helt oprovocerat.
Ja, Bert skriver ju blogg också. Som trogen Berts dagboksläsare man var i ungdomens år är det ett sant nöje.
Försökt ändra mitt schema så gott det går här på jobbet efter skolans jämrans schemamiss, så nu är bordet fullt med små post it-lappar där jag önskar byte med någon vänlig själ.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home