Thursday, November 24, 2005

Livet just nu: Skola, jobb, plugg, träning, äta och sova. Inget mer. Det är ungefär lika roligt som det låter. Den här tentan är den värsta sen... ja, sen jag blev högskolestudent antar jag.
Så, därför har jag ju absoult inget intressant att skriva heller.
Får väl formulera i framtid istället. Trevliga saker som får en på gott humör:

-Imån ska Johanna ha födelsedagsfest.
-På lördag kommer bästis Anna-Panna. Ska bli jätteroligt. Vi ska bara moffa, mysa och snacka skit.
- Nästa torsdag ska jag på personalfest med alla bibblomänniskor. Det kan om inte annat bli en intressant föreställning. Därefter följer jag med Cissi till hennes kompisar och Kåren i Västerås. Massa nya människor och nytt ställe med andra ord.
- Nästa fredag är det medlemsfest. Forever ordnar partaj på Nybron och det ska bli nice.
- Nästa söndag ska jag nog ut och skaffa mer kalla tår och träningsvärk på hästryggen.
- Snart är det jul och då ska man hem till mamsen och vovven. Brukar dock känna efter några dagar att jag verkligen förstår varför jag flyttat hemifrån, men när man tänker på det kommer vi överrenst. IRL ska man kanske inte snacka om. Då ska jag dessutom träffa bästis Åsa och massa fotbollsbrudar.

Ja, så roliga saker ser jag fram mot. Nu har jag inte tänkt på tentan i säkert tre minuter.
Mina ljumskar har fortfarande inte hämtat sig sedan söndagen och min nacke berättar för mig att jag visst sovit med huvudet under armen inatt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home