Wednesday, March 15, 2006

Förändringens vindar viner. Eller hur säger man? För att inte låta patetisk men dock poetisk. Då håller man antagligen tyst, vilket jag dessutom tänker göra. Usch vad jag är elak, och förvirrande. Men då är allt som det ska. Jag är en förvirrad person.

Jag ska droppa nyheten, men inte nu, och inte i min blogg. Människor som behöver kommer få veta. Så är det bara. Jag ska bara försöka hitta orden. Just nu finns de inte.

För övrigt slog jag nytt rekord på yatzy i förrgår. 334 poäng. Om någon slagit detta är det bara att skriva och berätta. Obs. Ett vittne samt uppvisande av protokoll är det enda som räknas.

Anledningen till uppdateringen är en stor händelse: Jag sitter på jobbet, och fryser INTE!! Jo, jag har ju givetvis mina raggisar, långfillingar och hela köret, men det är ändå stort att inte frysa här. Imorgon väntar litteraturseminarie som jag är värdelöst borta på. Har nallat lite papper av Maja och ska nu kopiera buntan innan det är dags att dra sig mot Aerobic dans. Jag har gjort en student lycklig idag och fyllt på hans konto med 60 kronor utan att han varit här och betalat. Så går det när man har klumpiga fingrar som slinter, så Grattis Esa och hoppas pengarna kommer till användning.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jaaa nu kan ju till och med jag läsa ;)

hallå jag blir helt nyfiken på vad det är du menar i ditt hemlighetsfulla inlägg...

hoppas du är laddad inför lördag! KRAM

5:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ta den tid du behöver med hemlisen. de du träffar och har kontakt med kommer ju ändå märka tids nog när de försöker få tag på dig :) jag är stolt över dig, att du tagit tag i skiten! det kommer gå jättebra!
pöss

6:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallå, NYFIKEN blir jag!

9:56 PM  
Blogger Lotten Bergman said...

Alla i korus nu:

HEJA ICA!

10:28 PM  
Blogger Ica said...

Hihi, Marja och Lotten- ni är för söta, och ni har ju redan fått veta min hemlis. Övriga: (med andra ord Nellan och Therese) Ni kommer få veta. När tiden är mogen. och therese: laddad till max.

12:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

HEJA ICA

7:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Den där hemlisen var fan på tiden måste jag säga :)

10:19 PM  

Post a Comment

<< Home