Thursday, April 20, 2006

Roligast idag var nog ändå vår lilla föreläsare. Jag kom för att ha handledning och vi snackade manligt och kvinnligt och jämställdhet och hela faderullan.
- Ja, men du hade två barn då?
-Ehh? VAAA?
- Ja, du har väl två barn. Jag tyckte det var lite ungt men du säger ju så mogna saker och har så sunda förslag.
- Eh, nej, jag har inga barn alls.
- Men... va? Jag tyckte ju som sagt att det var ungt, men med den mognaden så gick det kanske på ett ut. Men du har ju pratat om barn.
- Ja, jag har jobbat mycket med barn ja.

Därmed har alltså vår föreläsare hela tiden trott att jag vart tvåbarnsmor. Ja, det var ju med en rolig tanke.

Fler bilder på vovven.


4 Comments:

Blogger SkäggMike said...

Vilken föreläsare var det?

10:53 PM  
Blogger aequinoxia said...

Jag tycker inte alls att vovven ser ut som en kanelbulle. Däremot ser h*n lite tveksam ut på vippbrädan och riktigt bestämd ut inför däcket.

10:26 AM  
Blogger Ica said...

mike- gertrud
aequinoxia- det roligaste är att hon när hon får springa fritt springer upp på vippbrädan och knallar över den hur lätt som helst. jag har inte ens behövt träna henne på den. så jag tyckte det var lite synd att hon såg så tvivlande ut på kortet. menmen. tråkigast är hindren iaf.

10:57 AM  
Blogger aequinoxia said...

Min tollare *vägrar* vippbrädan. Så vi har fått ge upp agility helt och Vilja har fått bli lydnadshund. Valpen däremot ska snart få nosa på en agilitybana för första gången.

11:42 AM  

Post a Comment

<< Home