Thursday, July 20, 2006













Ja, här kan man säga Fyllehund och mena det.











Japps, såhär ser min och vovvens morgon/kvällrunda ut om sommaren.













Här utbrast Maja: Näää, detta är ju orättvist!!













Mamsen och Maja på altanen med vin och sushi.














Visst är jag och Maja riktiga proffs på sushi?















Hm, hon som inte tror att hon kan simma.










Tog ETT kort denna 30-årsfest, och fångade inte ens födelsedagsbarnet, men Annapanna och två tvillingar som jag kunde hålla isär under kvällen, men som jag nu glömt namnen på.









Vad gör man vid permis? Man spelar biljard. Eftersom både jag och Emily är så extremt duktiga *host host* tar ett parti runt en timme.














Midsommarafton. Ja, det fanns sittplatser till samtliga sedan.











Här genomför jag mitt partytrick nummer ett: öppnar kapsyler med min ring.












Kulturellt besök vid Linnés Råshult. Den turkosa bollen är jag.








Maja vid örtgården i Linnés Råshult. Vi ignorerade duktigt skyltarna där det stod "Entre betalas i det vita huset".













Hej, jag heter Lesedi och jag tycker om att lägga min päls över hela golvet.













Wihoo, kulturevenemangen bara fortsätter. Här vid Allsång i Linnéparken i Växjö med Augustina och Linda Lampenius.










Så här roligt tycker mamsen det är att sjunga med till "Tuta och kör", Skånes svar på Mora Träsk.












Jag, Ida och Marie trivdes också bra, även om jag inte sjunger in public var det roligt att titta på andra som gjorde det.



3 Comments:

Blogger Sadeyes said...

Gillar bilderna starkt, tycker dock att du ska ta bort mig ur bilden, ugh, ja hatar kot..

Förövrigt såg jag allt att du iaf mimade med i texten till "moviestaar" ;) BUSTED!! Och det var jäkla roligt att se dig ska du veta:)

Du är bättre än du vet!

12:37 AM  
Blogger Ica said...

haha, den sjöng jag ju faktiskt, och likaså apans sång. sen blev jag nervös när de kom med mikrofonerna i högsta hugg så då mimade jag på lite så jag inte skulle bli utskälld för att jag inte sjöng.

och nej, jag tar inte bort dig. Mina vänner får minsann finna sig i lite plats på min blogg :P

12:11 PM  
Blogger Sadeyes said...

Åh, Ica sjöng i två sånger? ja där ser man, du, det biorde du faktiskt skriva till smp och berättar, morgondagens löpsedel! hihi

Idag regnar det o det tycke jag allt var på tiden :)

Förövrigt verkar du bo väldigt fintdär ute i skogen!!!

2:46 PM  

Post a Comment

<< Home