Wednesday, July 19, 2006

Jag är hemma! Jag är hemma! Jag är hemma! Honey, I'm home!
Så, nu har jag fått det sagt. Äntligen uppe i norr igen. Åtminstone ett par dagar, och det är så underbart/skönt/härligt att få vara i min egen lägenhet, sova i min säng(tror jag iaf, om han inte ändrat sig de senaste 11 veckorna), ha vännerna nära och ja, hela konceptet helt enkelt.
Jag har vart i farten hela dagen känns det som. Och det är nog så också. Nu har jag dock befunnit mig i lägenheten de sista två timmarna, och jag är redan rastlös.
Nu behövs öl, vattenpipa och skitsnack. Vilken tur att det är precis vad kvällen är planerad till också.

Så, nu vet alla, nu hoppas jag verkligen dejterbjudandena väller in. (Ja, jag är svag för sommar, vänner, öl, choklad och lite till. Träning får jag väl inte skriva eftersom jag har ett litet litet förbud där.)

Kanske ska lägga ut lite bilder som får symbolisera tiden hittills. Eftersom jag är lat av naturen skriver jag här att det blir ett hopplock av att få se vilken jäkla plats hundskrället ogenerat snor till sig i sängen, jag och Jonne jättecoola i våra spegelvisir(ja, hela hans hjälm är iofs en spegel), fyllehunden, midsommar, 30-årsfest, fotbollshulliganer, bad och ja, sen minns jag inte mer, och det är ju rätt onödigt med eftersom du antagligen ser bilderna innan du läser det här.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag är glad du är här! Välkommen hem och tack för senast! ses imorrn pysen. jag ska äta en massa god mat och träffa duj! Kram

12:59 AM  

Post a Comment

<< Home