Saturday, July 29, 2006

Många gånger tidigare har jag skrivit om mina suspekta drömmar. Jag har väldigt suspekta drömmar. Inatt lirade jag dock mest fotboll, på grusplan. Jag var så dålig att jag knappt borde fått fylla på vattenflaskorna egentligen. Dessutom tyckte jag upplägget var orättvist, för vi slog en hörna, som inte resulterade i ett skit mer än att jag blev utskälld för att ha duckat/stått ivägen/andats eller liknande. Då slog man plötsligt om hörnan och resultatet blev åter 0-0. Fem gånger på raken. Nåväl. Mitt i allt detta gick jag dessutom runt och pratade engelska. Jag tatuerade tånaglar och tunga(AJ!!), och pratade lite mer engelska. Jag drömde på engelska vilket inte hänt på länge. I Australien gjorde jag det för jämnan. Plötsligt vaknade jag med ett ryck och kom på att jag måste fästa frimärke på det brevet jag var tvungen att posta dagen efter. Jag famlade i mörkret, hittade en penna och skrev upp det. Somnade igen. I morse var jag allmänt seg upp, men tillslut svängde jag benen över sängkanten och upptäckte att det stod nåt luddigt på min hand. Synade det närmare och med stora svarta bokstäver stod det "STAMP".

3 Comments:

Blogger Sadeyes said...

Du har verklgen helt otroliha drömmar, kanske skulle du ta och tyda dem ngn gång?,
när allt är lite bättre?

Ha et trevligt i stufan! KRAM

8:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

hej stumpan. Jag har också drömmar på engelska särskilt när jag drömmer om grejor från australien. jag vill tillbaka! Rockar Simrishamn?

Kram!

Ps, Jag me har en blogg nu!

3:12 PM  
Blogger Therese Ahlberg said...

Kram från Malmö till modiga Ican. Vi ses snart!

2:03 PM  

Post a Comment

<< Home