Tuesday, December 12, 2006

Koncentrationsstörningar

Ibland är det svårt att behålla sin karaktär och plugga när man måste. Jag trodde ärligt talat inte det var möjligt att vara skoltrött efter tre dagars föreläsningar. I morgon är det dags för första redovisningen för denna terminen, som tack och lov snart är slut. I vanlig ovanlig ordning är jag ute i sista minuten. Nu har jag suttit och kalkerat manualbilder i mitt vardagsrumsfönster inför mina öldrickande, och cigarettrökande grannar som tittade väldigt suspekt. Annars är det som vanligt när jag ska plugga; saker dyker upp. Nu ska jag fara i väg till Stockholm och det här är vad jag åstakommit hittills under min pluggtid:


Visst skulle jag vara snygg om jag vore med i South Park?

1 Comments:

Blogger majsan said...

shit, det är ju duuuu ju!!

9:36 PM  

Post a Comment

<< Home