Wednesday, June 18, 2008

Skit också! Bajs! och andra fula ord man inte får blogga om!

Vi förtjänade inte att vinna. Trots vår uppladdning med VM-krönika, nagelmålning och tatuering hjälpte det inte. Spelar vi inte bättre än idag har vi inget i ett slutspel att göra. Det är tragiskt(mycket mer tragiskt än jag utåt visar) men sant. Lycka till Ryssland, ni var så mycket bättre än vi. Fast sen kom iofs några grabbar och frågade om det var jag som refererade till Zlatan med: Spring då din långbente fan!
Ja, det var jag. Förlåt.

8 Comments:

Blogger Heléne Eriksson said...

Nej, be inte om ursäkt för sjutton! Han hade gott kunnat röra lite mer på påkarna.

Tatueringen gick bort med hårsprej. Naglarna är fortfarande sverigeflaggiga ...jag får nog skäll imorgon.

11:41 PM  
Blogger Ica said...

hårspray? Jag tog bort med en rengöringsservett.

5:58 AM  
Blogger Heléne Eriksson said...

Det låter onekligen mer skonsamt ...mina kinder behövde flera liter återfuktning idag, minst.

8:53 AM  
Blogger Unknown said...

Bra analys! Och jag håller med heléne ovan; be inte om ursäkt.
Slött slött.
Bah, bättre lycka nästa gång..

11:57 AM  
Blogger Johanna said...

Jag tog nagellacksbortagning, funkade lysande :)

8:44 PM  
Blogger GO said...

haha hårspray!?

5:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

när det blir missnöje får vilka ord somhelst komma fram.... he he

hoppas det känns lättare nu och att du glömmer denna match

kram

10:19 PM  
Blogger Johanna said...

Du är utmanad! (Läs min blogg)

8:07 AM  

Post a Comment

<< Home