Saturday, April 18, 2009

Påsk och marktjänst- i bilder

Då jag fräste iväg på vad jag trodde var två veckors semester hade jag tänkt försöka blogga lite. När det sedan visade sig att hunden behövde hårdträning och morsan la sig sjuk hemma och semestern i Göteborg blev marktjänst fanns det liksom ingen tid över till bloggande. Därför sammanfattas hela kalaset i bilder istället. Mycket praktiskt.

Min marktjänst låter dock värre än den är. Jag fick bonda med världens sötaste bebis i sällskap av bästa vännen. JAG lagade mat åt oss båda, som gick att äta. Lilla Elise hatade väl inte mig så mycket mer än när jag lät henne halvkvävas i en body och drog med hennes mamma ut på shoppingtur. En sak är säker: Den ungen hatar shopping, och är inte mycket för att sova under dagtid heller, samt alltid hungrig. Ganska normal med andra ord. Och absolut den sötaste unge jag sett.

Presenttillverkning. Det ska ju vara nåt speciellt.

Trött och otränad hund.


Man får vara nöjd när man gått både till och från Skåne på en och samma promenad.



Ja, och vilka är de här herrarna då?



Bror ser alltid lika glad och trevlig ut. Linda får gömma sig i kylen!



I'm hip and cool!



Känner du igen filten mams?


Tankeöverföring funkade inte helt och hållet.


Ja, vad ska man säga?


De ögonen kommer att ta världen med storm.

"Ehhh... hallå? Någon hemma?"

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Vilka ögon! Så söt, så söt. Både bebisen och du då Ica =)

11:53 AM  
Blogger Ica said...

Åsa, hon är underbart söt.

1:02 PM  
Anonymous Anna-Panna said...

Så fiint...du får jättegärna maila över bilderna som du tog under veckan till mig.

7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åhh, vilka konsverk till kläder. Jag säger till i god tid om jag någon gång får en unge, så hinner du måla!

Kom och hälsa på oss i Sthlm snart. Kram

Ps. Man kan gå på promenad på en massa fina ställen där jag bor :)

8:15 PM  
Blogger Ica said...

annapanna- såklart, eller kan du sno dem från blogg eller fejsan. Jag har lagt in de flesta.

Tess- Jaaa! Jag vill komma och hälsa på. Äsch, jag behöver inte så mycket tid. Eller jo, det gör jag. Säg till i god tid :)

10:20 PM  

Post a Comment

<< Home