Tuesday, May 15, 2007

Turkossornas turné på Liseberg - i bilder

Ett gäng glada kossor på väg för att åka karusell


Syns det vem som är lagets albino?


Ja, det var väl där vi spenderade mest tid: Balder och toaletten.


Glad coach som är för feg för att åka karuseller och blev istället väskbärare.


Jag tror jag ska införskaffa ett par 3D-glasögon. De klär ju mig såååå.


Japp, det här var en av de lyckligaste kvällarna i mitt liv.
I vänster hand syns lagets maskor Pierre. En anka med sporadisk fjäderväxt och förkrympta vingar.
Samtliga bilder är lånade av Johanna.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis till vinsten (chokladen)...jag förstår om du var i himmelriket.
Vad långt hår du har fått! Jättebra ju..klipp nu inte av det innan bröloppet;)

Puss puss din Anna-Panna

5:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

OJ, vilken chokladvinst ... nu blir jag såå avis ... och jag som inte tål mjölkchoklad ...

9:54 PM  
Blogger Ica said...

annapanna- ja, du vet ju hur bra det brukar gå när jag försöker vinna choklad :)
Nej, jag ska inte klippa av det, jag lovar. Men jag måste ansa lite.

Lady- japp. helt underbar... inte tåla mjölkchoklad? Jag hade dött

12:44 PM  

Post a Comment

<< Home